Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
  Testează orice număr de telefon
Contact
Acasă >> Contact

ANCOM
Str. Delea Nouă, nr. 2
Sector 3, Cod 030925
Bucureşti
România

Informații de interes public

tel verde: 0800 855 855

Program: Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 9.00 - 13.00; Marți: 14.30 – 18.30

În afara acestui interval orar ne puteți contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poștă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 8.30 – 16.30; Marți: 8.30 – 18.30). 

Fax: 0372. 845.404 
e-mail: sesizare@ancom.ro

Formular reclamatii online
 
Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului (nume, prenume, adresa de domiciliu/reședința) nu se iau în considerare și se clasează (conform art.7 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor completată și modificată de Legea nr. 233 din 23 aprilie 2002).


Relaţii cu mass-media

Telefon: 0372.845.417
Fax: 0372. 845.404
e-mail: pr@ancom.ro

Responsabil cu protecţia datelor cu caracter personal prelucrate în ANCOM

e-mail: dpo@ancom.ro

Vrei să îţi portezi numărul? Iată 10 lucruri pe care trebuie să le ştii: 1. Informează-te în legătură cu ofertele tuturor furnizorilor şi alege-o pe cea care ţi se potriveşte mai bine. 2. Verifică însă cu atenţie şi contractul pe care îl ai cu furnizorul actual, căci s-ar putea să existe clauze de reziliere sau anumite condiţii de încetare a furnizării serviciilor. 3. Dacă foloseşti o cartelă preplătită. Furnizorii la ale căror servicii se renunță returnează, la cerere, consumatorilor care au plătit servicii în avans creditul rămas neutilizat. Dacă s-a precizat în contract, p...

1. Pot să-mi portez numărul în aceeaşi reţea? Nu. Portabilitatea există tocmai pentru a-ţi permite schimbarea reţelei, dacă doreşti, şi, în acelaşi timp, păstrarea numărului de telefon cu care te-ai obişnuit. Portabilitatea permite unui număr să „părăsească” reţeaua în care a fost alocat iniţial şi să fie folosit de acelaşi utilizator într-o altă reţea. Dacă doreşti să rămâi în aceeaşi reţea, dar să îţi schimbi condiţiile contractuale trebuie să discuţi cu furnizorul tău de servicii şi să negociezi condiţii care ţi se potrivesc mai bine. 2. Dacă schimb reţeaua, îmi păstrez „pre...

Odată cu apariţia portabilităţii, identificarea reţelei în care funcţionează un număr după formatul său nu mai este posibilă. De aceea, pentru a evita situaţiile în care utilizatorii ar putea plăti un tarif diferit faţă de cel pe care îl cunosc, fiecare apel provenit dintr-o reţea către un număr care a aparţinut acelei reţele, dar a fost portat, este semnalat apelantului printr-un semnal sonor. Semnalul sonor permite apelantului să întrerupă apelul, să se informeze în ce reţea este portat numărul şi dacă tariful către acel număr este diferit faţă de cel pe care îl ştia. Unii utiliz...
Istoric Contact Disclaimer English